Dolman Sleeve White Blouse

My continuous whining about necessity to make a new white blouse, at last transformed in its phisical existence :-) As in theory I've got few projects of the kind on my mind, I mean sewing white blouses, I started with the simplest, and quick to make but showy pattern. It is combined perfectly with all summer items I wanted it to pair but for colder seasons, I would like to have some more.
Біла блузка з цільнокроєним рукавом
Моє безперервне скиглення щодо необхідності завести нову білу блузку, нарешті трансформувалося в її фізичне існування :-) Оскільки в теорії маю на думці декілька подібних проєктів, маю на увазі пошиття білих блузок, почала з найпростішої, швидкої в пошитті, але ефектної моделі. Вона чудово комбінується з усіма літніми речами, з якими я б її хотіла поєднати, але для прохолодніших сезонів, сподіваюся, запастися якоюсь ще.
I used pattern #119 from Burda 9/2013. It is an asymmetrical model with rich decoration. I love the idea of the aymmetry but I had to simplify the pattern according to my fabric. The original blouse in the magazine requires stiffer material than mine. My material is dense but soft so it wouldn't the neckline's shape properly so I refused from this feature and just made it symmetrical. That row of bows looks cute but is not my cup of tea at all so I would not add them anyway.
Скористалася викрійкою 119 з Burda 9/2013. Це асиметрична модель з багатим оздобленням. Ідея асиметртії мене приваблює, але мені від неї довелося відмовитися через тканину, яка в мене щільна, проте м'яка, а оригінальна модель в журналі потребує жорсткішого матеріалу, щоб тримав форму асиметричної лінії горловини. Оздоблення я люблю всяке і різне, але саме подібні бантикі - не моє, тож я б їх все одно не додавала.
Despite pattern's simplicity, it took me almost the whole day to sew it because of processing sleeves' cuts and hems. I wouldn't mind making the sleeves shorter but this length makes good proportion so I like it as it is.
Незважаючи на простоту моделі, на її пошиття пішов майже цілий день через обробку розрізів та низу рукавів. Я б не проти зробити рукави коротшими, але ця довжина створює гарну пропорцію, тож мені подобається і так як я.
No comments:
Post a Comment